این جزوات با هدف یادگیری دانش آموزان سطح پایین تدوین شده است. در بعضی دروس، مکالمه ها و تمرینات کتاب نیز ترجمه شده است. به علاوه، در بعضی دروس هم متن شنیداری فایل های صوتی به همراه ترجمه نوشته شده است.

 

***برای اولین بار***
دانلود جزوه های مجموعه Prospect 1-2-3
قابل استفاده برای دبیران و دانش آموزان متوسطه اول
پایه های هفتم ، هشتم و نهم 
درس زبان انگلیسی

مولف: Ali Jafarnodeh
*** نسخۀ PDF ***
*** بدون هیچگونه برچسب تبلیغاتی ***
* همه درس ها اضافه شدند ***

.:. اختصاصی فروشگاه در راه ترجمه .:.

 

همینطور نکات مهمی که دانش آموزان باید در آن درس یاد بگیرند، به همراه مثال نوشته شده است. و مهم تر از آن، کلمات هر درس به همراه تلفظ دقیق ( به همراه ساکن و کسره و فتحه و ضمه ) و با ترجمه فارسی در انتهای هر جزوه آمده است تا دانش آموزان را بی نیاز از هر منبع دیگری کند. هر چند نوشتن تلفظ بدین گونه درست نیست و باید دانش آموزان آن کلمه را در کلاس گوش دهند تا گوششان به آن کلمه عادت کند، اما بنده در هنگام نگارش این جزوه، فرض را بر این گذاشتم که دانش آموزان هیچ دسترسی ای به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ندارند. تمام سعیم رو کردم که به زبان بسیار ساده و روان توضیح دهم تا هر دانش آموزی با هر سطح دانشی درس را متوجه شود.

* آماده سازی این جزوات، وقت زیادی رو از بنده گرفته و تنها خواهش من از خریداران محترم این هست که وقتی که این جزوات را خرید کردند آن را برای فروش در سایت یا شبکه های اجتماعی خود قرار ندهند. 

* چون صفر تا صد این جزوات را بنده نوشته ام، حق این را دارم که در صورت مشاهده ی فروش غیرقانونی جزواتم، بدون تذکر قبلی مراحل قانونی شکایتم را طی کنم. 

* خطاب به دبیران گرامی که همکار بنده هستید اعلام می کنم بعد از اینکه جزوات را خریداری کردید می توانید آنها را در گروه شاد یا گروه دانش آموزان خودتان منتشر کنید و مشکلی از این بابت نیست.

* خطاب به دانش آموزان عزیزم که مخاطب اصلی این جزوات هستند بگم که می توانید بعد از اینکه این جزوات را خریدید چاپ بگیرید و استفاده کنید ولی خواهشمندم از فروش آن در محیط های مجازی جداً خودداری کنید.

* لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را درباره ی تاثیر این جزوات در یادگیری بیان کنید. و در پایان از همه همکاران محترم و دانش آموزان گلم خواستارم که اگر اشتباهی در جزوات مشاهده کردند بنده را از طریق یکی از راه های ارتباطی که در منوی بالای سایت ( قسمت تماس با ما ) مطلع سازند. سپاس از همکاری تون 
‌‌
*** افرادی که توانایی مالی جهت خرید این جزوات را ندارند، می توانند به بنده ایمیل دهند تا جزوات را بدون پرداخت هزینه برایشان ایمیل کنم.

مولف: Ali Jafarnodeh
ناشر: N/A
تاریخ انتشار: 2023-2021
تعداد صفحه: متغیر ( حداقل 2 صفحه )
زبان: انگلیسی – فارسی
نوع فایل: PDF

‌‌*** حتماً با مرورگر موزیلا فایرفاکس دانلود کنید.***

 *** در لیست پایین، جزواتی که جلوی آنها علامت *** درج شده، به این معنی است که حدود 40 تا 50 درصد مطالب آن جزوه را از کانال ها یا گروه های تلگرامی کپی کرده ام. جزواتی که این علامت را دارند، رایگان هستند.

* حجم هر جزوه : ~ 2 مگابایت

قیمت هر درس: 3000 تومان

‌‌

زبان انگلیسی هفتم – جزوه درس Welcome رایگان
زبان انگلیسی هفتم – جزوه درس 4 *** رایگان
زبان انگلیسی هشتم – جزوه درس 3 *** رایگان






 

 

 

( لینک دانلود مستقیم بلافاصله پس از پرداخت، نشان داده می شود. )
 ( با هر کارت بانکی، می توانید اقدام به خرید کنید. )
جهت اطلاع از نحوۀ خرید این فایل، اینجا کلیک کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *